Paslaugų teikimo stabdymai / atnaujinimai

Informacija atnaujinta 2020 08 07
Spausdinti « Atgal

Lentelėje pateikiama informacija apie šilumos, karšto vandens bei vėdinimo paslaugų planuojamus stabdymus ir atnaujinimus vartotojams

Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad lentelėje nurodytas AB „Kauno energija“ iki Jūsų pastato įvado tiekiamo termofikacinio vandens tiekimo stabdymo / atnaujinimo laikas. Faktinis šildymo ir (ar) karšto vandens tiekimo sustabdymo / atnaujinimo laikas priklauso nuo to, kada jo tiekimą sustabdo / atnaujina Jūsų pastato vidaus šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojas. Šiame tinklalapyje neesant informacijos apie stabdymo termino pratęsimą, prašome kreiptis į savo pastato administratorių ar šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtoją. Pastato administratoriaus ir (ar) šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojo kontaktus galite rasti čia.

Jūsų patogumui apie numatomus paslaugų teikimo sustabdymus ir atnaujinimus informuojame Jus asmenine SMS žinute. Jei pastebėjote, kad negaunate šių pranešimų, gali būti, kad neesate pateikę mums savo telefono numerio arba jis yra pasikeitęs. Dėl to, jei norite gauti SMS pranešimus apie numatomą paslaugų stabdymą arba atnaujinimą, maloniai prašome pranešti savo telefono numerį kauniečių aptarnavimo centrui „Mano Kaunas“ telefonu 8-800 20 000.

Jei norite atsisakyti SMS pranešimų apie numatomus paslaugų teikimo sustabdymus ir atnaujinimus, prašome apie tai pranešti kauniečių aptarnavimo centrui „Mano Kaunas“ telefonu 8-800 20 000.


Paaiškinimai
QŠ - šildymo paslauga;
QKV - karšto vandens paslauga;
QVED - vėdinimo paslauga;

Būklė
Pastate galima pajungti paslaugą
Pastate paslaugos atjungtos
Pastate darbai atšaukti
Pastate paslaugos bus atjungtos