Veiklos efektyvumo ir kokybės ekspertas (-ė)
Informacija atnaujinta 2021 02 22
« Atgal
Prie Klientų administravimo skyriaus komandos kviečiame prisijungti
VEIKLOS EFEKTYVUMO IR KOKYBĖS EKSPERTĄ (-Ę)
PAGRINDINĖS UŽDUOTYS:
- rūpinsiesi klientų administravimo skyriaus veiklos procesais, analizuosi veiklos rodiklius, siūlysi kaip juos efektyvinti, įgyvendinsi procesų pakeitimus;
- analizuosi „Kauno energijos“ klientų patirtis, inicijuosi veiksmus patirtims gerinti, nustatysi ir stebėsi aptarnavimo kokybės rodiklius;
- ruoši medžiagą apie teikiamas paslaugas klientų aptarnavimo darbuotojams, informuosi juos apie paslaugų naujienas ir aktualius paslaugų pasikeitimus.
TIKIMĖS, KAD TU:
- supranti, kaip sutvarkyti veiklos procesus, kad jie būtų efektyvūs ir kokybiški;
- įdomu dirbti klientų aptarnavimo kokybės gerinimo srityje;
- esi žingeidus, iniciatyvus ir kūrybiškas;
- moki analizuoti, sisteminti ir apibendrinti;
- moki planuoti ir atlikti užduotis laiku;
- turi gerus darbo įgūdžius MS Office programomis.
ĮMONĖ PAPILDOMAI SUTEIKIA:
- mokymus ir profesinės kvalifikacijos kėlimą;
- papildomas atostogas pagal galiojančią kolektyvinę sutartį;
- socialines išmokas asmeninių gyvenimo įvykių atvejais;
- galimybę nemokamai naudotis sporto ir saunos kompleksu su kolegomis;
- nemokamas paslaugas įmonės sveikatos punkte;
- galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu.
ATLYGINIMAS:
- Nuo 1400 iki 1800 Eur/mėn neatskaičius mokesčių.
- Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.
- Prie darbo užmokesčio gali būti mokama kintamoji atlygio dalis atsižvelgiant į darbo rezultatus.
Gyvenimo aprašymą siųsti el.paštu personalas@kaunoenergija.lt laiško temoje nurodant poziciją, į kurią kandidatuojama
Slapukų naudojimo taisyklės