Jūsų vartotojo vardas nurodytas atsiųstame el. pranešime su pirmam prisijungimui reikalingais duomenimis. Pasitikrinkite el. paštą, kurį nurodėte sudarant El. paslaugų teikimo sutartį.
Sudarius elektroninių paslaugų sutartį, sąskaitą gausite tik elektroniniu būdu. Sąskaita nebus pateikiama nei paštu nei UAB „Viena sąskaita“.
Karšto vandens skaitiklių rodmenis galima deklaruoti neribotą kiekį kartų. Jei per tą patį mėnesį deklaruosite rodmenis nebe pirmą kartą, deklaravimo lange matysite atvaizduotus paskutinius savo deklaruotus parodymus.
El. pranešimas su pirmam prisijungimui reikalingais duomenimis bus išsiųstas per 3 darbo dienas* nuo El. Paslaugų teikimo sutarties įsigaliojimo Jūsų el. pašto adresu, kurį nurodėte sutartyje.
* Jeigu per 3 darbo dienas nuo sutarties sudarymo negausite el. pranešimo su pirmam prisijungimui reikalingais duomenimis, prašome apie tai informuoti AB „Kauno energija“ tel. 305800 arba 305801; el. pašto adresas:El.paslaugos@kaunoenergija.lt.
Norėdami nutraukti El. paslaugų teikimo sutartį, prisijunkite savitarnos svetainėje ir išsiųskite prašymą dėl sutarties nutraukimo.
Jei nepavyksta prisijungti prie El. paslaugų sistemos, pirmiausia pasitikrinkite ar teisingai įvedėte savo vartotojo vardą bei slaptažodį. Atkreipkite dėmesį vesdami mažąsias ir didžiąsias raides – jos priimamos kaip skirtingi simboliai. Jei vis tiek nepavyksta prisijungti, skambinkite tel. 305800 arba 305801.
Jūsų vartotojo vardas nurodytas atsiųstame el. pranešime su pirmam prisijungimui reikalingais duomenimis. Pasitikrinkite el. paštą, kurį nurodėte sudarant El. paslaugų teikimo sutartį. Jeigu šio pranešimo nebeturite, skambinkite tel. 305800 arba 305801.
Kai sukuriamas naujas el. paslaugų sistemos vartotojas, jam automatiškai sugeneruojamas laikinas prisijungimo slaptažodis, kurį būtina pasikeisti į nuolatinį. Naująjį slaptažodį turi sudaryti ne mažiau kaip 7 bet kurie klaviatūros simboliai (mažosios ir didžiosios raidės priimami kaip skirtingi simboliai). Kitą kartą, jungdamiesi prie sistemos, naudokitės naujuoju slaptažodžiu.
Vartotojams, sudariusiems El. paslaugų teikimo sutartį, AB „Kauno energija“ sąskaitas už šilumą elektroniniu būdu suformuoja iki einamojo mėnesio 10 dienos. Apie suformuotą naują sąskaitą vartotojai informuojami išsiunčiant pranešimą į jų elektroninio pašto dėžutę.
Jei negavote pranešimo apie suformuotą naują sąskaitą, patikrinkite ar Jūsų pašto dėžutė neperpildyta, ar pranešimas nėra patekęs į Jūsų elektroninio pašto nepageidaujamų laiškų dėžutę (Spam, Junk E-mail ar pan.).
Nepaisant to, gavote pranešimą ar ne, sąskaita Jums vis tiek yra suformuota. Šiuo atveju Jums reikia tiesiogiai jungtis prie AB „Kauno energija“ elektroninių paslaugų sistemos.
Apie iškilusią problemą prašome informuoti AB „Kauno energija“ šiais būdais:
el. paštu el.paslaugos@kaunoenergija.lt;
tel.: (8 37) 305 800, (8 37) 305 801.
Jei esate kelių objektų savininkas, Jums tereikia savo vardu sudaryti elektroninių paslaugų sutartį bei nurodyti visus objektus, sąskaitas už kuriuos norite gauti.