Esame pažangi ir inovatyvi centralizuotai tiekiamos šilumos bendrovė Kaune ir Lietuvoje.
Vertiname kiekvieną darbuotoją ir suteikiame jam įvairias galimybes augti bei tobulėti.
Aukšta mūsų darbuotojų kvalifikacija leidžia mums pasiekti aukščiausius efektyvumo rodiklius ir taikyti inovatyvius sprendimus kasdieninėje veikloje.
Šiuo metu ieškome komandos nario - Klientų aptarnavimo eksperto (-ės), kuris padėtų kartu siekti bendrų tikslų.
Klientų aptarnavimo ekspertas (-ė)
Pagrindinės funkcijos:
- Efektyviai, kokybiškai aptarnauti klientus telefonu ir elektroniniais kanalais;
- Analizuoti klientų patirtis, inicijuoti veiksmus patirtims gerinti;
- Ruošti medžiagą apie teikiamas paslaugas klientų aptarnavimo skyriaus darbuotojams, informuoti juos apie paslaugų naujienas ir aktualius paslaugų pasikeitimus.
Tikimės, kad Tu:
- Turi patirties klientų aptarnavimo srityje;
- Esi žingeidus, iniciatyvus ir kūrybiškas;
- Moki analizuoti, sisteminti ir apibendrinti;
- Moki planuoti ir atlikti užduotis laiku;
- Turi gerus darbo įgūdžius MS Office programomis.
Mes siūlome:
- Mokymus ir profesinės kvalifikacijos kėlimą;
- Įdomų darbą profesionalių kolegų komandoje;
- Papildomas atostogas pagal galiojančią kolektyvinę sutartį;
- Socialines išmokas asmeninių gyvenimo įvykių atvejais;
- Galimybę nemokamai naudotis sporto ir saunos kompleksu su kolegomis;
- Nemokamas paslaugas įmonės sveikatos punkte.
Atlyginimas
Nuo 1500 €/mėn. neatskaičius mokesčių.
Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.
Prie darbo užmokesčio gali būti mokama kintamoji atlygio dalis atsižvelgiant į darbo rezultatus.
Su atrinktais kandidatais susisieksime.