Techninio aptarnavimo skyriaus vadovas (-ė)

Techninio aptarnavimo skyriaus vadovo atsakomybėje yra:
  • Formuoti, planuoti ir įgyvendinti veiklos strategiją;
  • Užtikrinti efektyvų technikos valdymą ir priežiūrą;
  • Planuoti, valdyti ir vykdyti veiklos biudžetą bei investicijas;
  • Inicijuoti technikos modernizacijos projektus;
  • Optimizuoti veiklos procesus;
  • Analizuoti ir kontroliuoti veiklos rezultatus, teikti pasiūlymus vadovybei dėl veiklos efektyvumo didinimo;
  • Formuoti, valdyti ir ugdyti komandą.
Tikimės, kad Jūs turite:
  • Sėkmingą vadovaujančio darbo didelėje įmonėje patirtį ne mažesnę nei 5 metai (serviso/remonto paslaugas energetikos objektuose teikiančioje kompanijoje būtų privalumas);
  • Orientaciją į tikslą ir rezultatą, gebėjimą savarankiškai priimti sprendimus;
  • Puikius organizacinius ir bendradarbiavimo įgūdžius;
  • Nuolatinį domėjimąsi naujovėmis ir gebėjimą jas taikyti praktikoje;
  • Komandos valdymo, ugdymo ir motyvavimo patirtį;
  • Aukštąjį (inžinerinį) išsilavinimą;
  • Profesines anglų kalbos žinias.
Prie mūsų verta jungtis, nes mes esame:
  • Perspektyvi, finansiškai stabili įmonė;
  • Profesionalų komanda, su kuria imsitės unikalių, tik šiam sektoriui būdingų, iššūkių;
  • Įmonė, kurioje galėsite realizuoti savo sumanymus - inovacijoms ir naujovėms „žalia šviesa";
  • Įmonė, kurioje savo žiniomis ir patirtimi prisidėsite prie valstybei svarbių energetikos projektų;
  • Įmonė, kuri skatina darbuotojų dalyvavimą mokymuose ir nuolatinį profesinės kvalifikacijos kėlimą.
Atlyginimas

Nuo 3400 €/mėn. neatskaičius mokesčių.

Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.


Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Konfidencialumą garantuojame.

Aplikuoti