Šiuo metu ieškome Klientų administravimo skyriaus teisininko (-ės), kuris padėtų mums kartu siekti bendrų tikslų.
Vertiname atsakomybę, atvirumą, o paslaugumas yra mūsų stiprybės ženklas.
Jei visa tai Jums artima, kviečiame jungtis prie mūsų.
Teisininkas (-ė) klientų administravimo srityje
Teisininko (-ės) atsakomybėje yra:
- procesinių dokumentų ruošimas;
- raštų bei atsakymų rengimas vartotojams ir institucijoms;
- teisės aktų pakeitimų stebėsena;
- atstovavimas teismuose (esant poreikiui);
- Klientų administravimo skyriaus darbuotojų konsultavimas teisiniais klientų administravimo klausimais;
- Klientų administravimo skyriuje atliekamų šilumos pirkimo pardavimo, vartojimo, atsiskaitymo veiklų principų nustatymas, veiklų funkcijų efektyvumo analizė.
Tikimės, kad Jūs turite:
- teisinį aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
- bent 3 metų teisinio darbo patirtį;
- stiprius teisinio argumentavimo įgūdžius;
- puikius analitinius įgūdžius;
- gerus darbo įgūdžius MS Office programomis;
- motyvaciją mokytis bei tobulėti;
- orientaciją į tikslą ir rezultatą, gebėjimą savarankiškai priimti sprendimus;
- puikius bendradarbiavimo įgūdžius.
Prie mūsų verta jungtis, nes mes esame:
- perspektyvi, finansiškai stabili įmonė;
- Profesionalų komanda, su kuria imsitės unikalių, tik šiam sektoriui būdingų, iššūkių;
- įmonė, kurioje galėsite realizuoti savo sumanymus - inovacijoms ir naujovėms „žalia šviesa";
- įmonė, kurioje savo žiniomis ir patirtimi prisidėsite prie valstybei svarbių energetikos projektų;
- įmonė, kuri skatina darbuotojų dalyvavimą mokymuose ir nuolatinį profesinės kvalifikacijos kėlimą.
Atlyginimas
Nuo 1700 €/mėn. neatskaičius mokesčių
Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Konfidencialumą garantuojame.