Šiuo metu ieškome Klientų administravimo skyriaus teisininko (-ės), kuris padėtų mums kartu siekti bendrų tikslų. Vertiname atsakomybę, atvirumą, o paslaugumas yra mūsų stiprybės ženklas. Jei visa tai Jums artima, kviečiame jungtis prie mūsų.

Teisininkas (-ė) klientų administravimo srityje

Teisininko (-ės) atsakomybėje yra:
  • procesinių dokumentų ruošimas;
  • raštų bei atsakymų rengimas vartotojams ir institucijoms;
  • teisės aktų pakeitimų stebėsena;
  • atstovavimas teismuose (esant poreikiui);
  • Klientų administravimo skyriaus darbuotojų konsultavimas teisiniais klientų administravimo klausimais;
  • Klientų administravimo skyriuje atliekamų šilumos pirkimo pardavimo, vartojimo, atsiskaitymo veiklų principų nustatymas, veiklų funkcijų efektyvumo analizė.
Tikimės, kad Jūs turite:
  • teisinį aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • bent 3 metų teisinio darbo patirtį;
  • stiprius teisinio argumentavimo įgūdžius;
  • puikius analitinius įgūdžius;
  • gerus darbo įgūdžius MS Office programomis;
  • motyvaciją mokytis bei tobulėti;
  • orientaciją į tikslą ir rezultatą, gebėjimą savarankiškai priimti sprendimus;
  • puikius bendradarbiavimo įgūdžius.
Prie mūsų verta jungtis, nes mes esame:
  • perspektyvi, finansiškai stabili įmonė;
  • Profesionalų komanda, su kuria imsitės unikalių, tik šiam sektoriui būdingų, iššūkių;
  • įmonė, kurioje galėsite realizuoti savo sumanymus - inovacijoms ir naujovėms „žalia šviesa";
  • įmonė, kurioje savo žiniomis ir patirtimi prisidėsite prie valstybei svarbių energetikos projektų;
  • įmonė, kuri skatina darbuotojų dalyvavimą mokymuose ir nuolatinį profesinės kvalifikacijos kėlimą.
Atlyginimas

Nuo 1700 €/mėn. neatskaičius mokesčių

Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.


Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Konfidencialumą garantuojame.

Aplikuoti