Kaip įprasta, prasidedant šildymo sezonui, AB „Kauno energija“ sukvietė savo klientus į susitikimą, kurio metu pateikė visą informaciją apie gautas papildomas pajamas, pasidalino įžvalgomis apie artėjantį šildymo sezoną bei atsakė į klientus dominančius klausimus.
Bendrovės atstovai susirinkusiesiems pristatė per 4 metus nuveiktus darbus, skirtus šilumos gamybos ir tiekimo efektyvumui didinti bei šilumos kainai vartotojams mažinti.
Bendraujant su klientais visuomet vienas iš aktualiausių klausimų yra šilumos kaina. Susirinkusiesiems buvo pristatytas šilumos kainų sumažėjimo palyginimas, kuriame parodyta, kad per pastaruosius penketą metų šilumos kaina Kaune sumažėjo daugiau, nei 53 procentais. Taip pat pristatytas ir pastarųjų aštuoneto metų šildymo sezonų pradžių palyginimas.
Kalbėta ir apie šilumos kainos sumažėjimo priežastis. Akcentuota, kad šilumos kaina per pastaruosius ketvertą metų taip ženkliai sumažėjo dėl bendrovės įvykdytų šilumos gamybos šaltinių bei tiekimo tinklų rekonstrukcijų.
Bendrovės Pardavimų ir vartotojų aptarnavimo departamento direktorius Rimas Perevičius atsakė į vartotojų klausimus apie mokėjimų už suvartotą šilumą skaičiavimą, termofikacinio vandens slėgio sureguliavimo pastato viduje galimybes bei apie kitus konkrečius atvejus vartotojų pastatuose ar butuose.
Pastebėta, kad jau kuris laikas didžioji dauguma vartotojų klausimų susiję su problemomis, kurių sprendimas priklauso ne nuo šilumos tiekėjų, o nuo pastatų šildymo ir karšto vandens sistemas prižiūrinčių ar pastatus administruojančių įmonių. Dėl to bendrovė laiko esant tikslinga į tokius susitikimus kviesti ir gyventojus aptarnaujančių įmonių atstovus.