Kauno miesto savivaldybei žengus svarbų žingsnį pertvarkant savo valdomų įmonių klientų aptarnavimą ir sukūrus vieningą kauniečių aptarnavimo centrą „Mano Kaunas“, AB „Kauno energija“ toliau tobulina klientų aptarnavimo procesus. Savo patalpose esančiame klientų aptarnavimo centre bendrovė įrengė mokėjimų terminalą „FoxBox“, kuriuo naudojantis, galima atsiskaityti už suvartotą šilumą ir karštą vandenį.
Naujasis terminalas faktiškai pakeis bendrovės kasą. Jame bus galima apmokėti „Kauno energijos“ sąskaitas, taip pat mokesčius už pažymas, patalpų nuomą ir kt. Atsiskaityti bus galima tiek grynaisiais pinigais, tiek ir banko kortelėmis. Prireikus, terminalas duoda grąžą. Priimamų banknotų nominalai nurodyti ant paties terminalo.
Terminale galima patogiai deklaruoti karšto vandens skaitiklių rodmenis. Tereikės pagal instrukcijas įvesti juos terminalo ekrane. Pradėti mokėjimą reikės skenuojant sąskaitos ar kito dokumento BAR kodą. Be to, terminalas pateikia ir kvitą.
Naujasis „FoxBox“ terminalas jau veikia. Iš pradžių, 2 – 3 mėnesius naudotis terminalu padės klientų aptarnavimo centro konsultantas.