Pasibaigus kiekvienam šildymo sezonui, šilumos tiekėjai pradeda ruošti tiekimo tinklus ateinančiam. Dėl to kiekvienais metais atliekami šilumos tiekimo tinklų hidrauliniai bandymai ir planiniai remontai. Jie vykdomi siekiant išvengti avarijų ar šilumos tiekimo sutrikimų ateinančio šildymo sezono metu.
Kaip ir kasmet, nuo šildymo sezono pabaigos iki rugsėjo šilumininkams tenka patikrinti daugiau nei 400 kilometrų po visu miestu išsiraizgiusių šilumos tiekimo tinklų. Šiuo metu hidraulinių bandymų ir planinių remontų darbai jau persirito į antrą pusę ir yra vykdomi neatsiliekant nuo grafiko.
Tačiau, šilumos tiekimo tinklų hidraulinių bandymų ir planinių remontų darbai yra neišvengiamai susiję su karšto vandens tiekimo vartotojams sustabdymu. Dar prieš penketą metų buvo įprasta, kad hidraulinių bandymų ir planinių remontų metu vartotojams 2 savaitėms ar net mėnesiui būdavo sustabdomas karšto vandens tiekimas.
Šiuo metu, techniškai tapo įmanoma karšto vandens netiekimo laiką sutrumpinti iki 2 – 4 dienų. Visi hidraulinių bandymų metu nustatyti šilumos tiekimo tinklo vamzdynų defektai pašalinami per numatytą termofikacinio vandens tiekimo sustabdymo laiką.
Apie numatomus hidraulinius bandymus bei planinius remontus, o taip pat ir jų grafikus bendrovė informuoja savo interneto svetainėje www.kaunoenergija.lt, skiltyse „Paslaugų teikimo stabdymai / atnaujinimai“ bei „Hidrauliniai bandymai ir planiniai remontai“. Taip pat apie numatomus atlikti hidraulinius bandymus bei planinius remontus bendrovė periodiškai informuoja Kauno m. savivaldybės interneto svetainėje bei dienraštyje „Kauno diena“.
Tačiau, atskirais atvejais, kai defektų nustatoma daug arba kai jų remontas yra komplikuotas ir pareikalauja daugiau laiko, nei numatyta, termofikacinio vandens (taip pat ir karšto vandens) tiekimo atnaujinimo terminas pratęsiamas. Apie termino pratęsimą bendrovė taip pat informuoja savo interneto svetainėje www.kaunoenergija.lt.
Tačiau, pastaruoju metu bendrovė gauna vartotojų nusiskundimų dėl per anksti išjungto ar per vėlai (vėliau, nei numatyta grafike) įjungto karšto vandens pastatuose. Tokių atvejų pasitaiko netgi nepaisant to, kad bendrovė savo suplanuotus darbus atlieka laiku arba anksčiau numatyto laiko. Esant tokiems atvejams, bendrovė laiko savo pareiga priminti, kad fiziškai karšto vandens tiekimą pastatuose išjungia ir įjungia pastato šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojai, kurie nėra AB „Kauno energija“ darbuotojai. Dažniausiai tai yra pastatus prižiūrinčių ar administruojančių įmonių darbuotojai. Dėl to, bendrovė prašo gyventojų, jos interneto svetainėje www.kaunoenergija.lt neesant informacijos apie darbų termino pratęsimą, kreiptis į savo pastatą administruojančią ar šildymo ir karšto vandens sistemas prižiūrinčią įmonę. Šių įmonių kontaktinius duomenis galite rasti AB „Kauno energija“ interneto svetainės skiltyje „Gyventojams/Šilumos suvartojimas Jūsų name“ arba prie įėjimo į savo laiptinę.
Taip pat bendrovė prašo, pastebėjus bet kokį termofikacinio vandens nutekėjimą, nedelsiant pranešti telefonais: (8 37) 305 652 arba (8 37) 305 800.