Parengta pagal Valstybinės mokesčių inspekcijos 2017-07-19 pranešimą
Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, atsižvelgdama į Viešųjų pirkimų tarnybos 2017 m. birželio 27 d. pateiktas aktualijas „Dėl registrų centro tvarkomos elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ naudojimo“, primena, kad pagal Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 3 dalį vykdant pirkimo sutartis, pridėtinės vertės mokesčio sąskaitos faktūros, sąskaitos faktūros, kreditiniai ir debetiniai dokumentai bei avansinės sąskaitos turi būti teikiami naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus šio straipsnio 12 dalyje nustatytus atvejus ir kai pirkimo sutartys sudaromos žodžiu. Atsiskaitymas per „E. sąskaita“ taikomas ir pirkimo sutartims, sudarytoms iki 2017 m. liepos 1 d. Tam nereikia atlikti pirkimo sutarčių keitimų ar pasirašyti papildomų susitarimų.
Atkreipiamas dėmesys, kad jei pirkimas pradėtas iki 2017 m. liepos 1 d. Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos papildomai neapmoka tiekėjo patirtų išlaidų dėl sąskaitų pateikimo per „E. sąskaita“ sistemą.