Ką daryti norint susigrąžinti permoką?

Norėdami susigrąžinti permoką, susidariusią mokant už „Kauno energijos“ teiktas paslaugas, vartotojai turi pristatyti prašymą dėl permokos grąžinimo. Prašyme turi būti nurodyta:

  • asmens kontaktiniai duomenys;
  • norima susigrąžinti suma;
  • banko sąskaitos, į kurią bus pervedama permoka, numeris;
  • prie prašymo būtina pridėti mokėjimą įrodančių dokumentų kopijas.

Prašymą dėl permokos grąžinimo galite pateikti bendrajame kauniečių aptarnavimo centre „Mano Kaunas“, esančiame Statybininkų g. 3, bendrovės „Kauno švara“ patalpose (įėjimas iš S. Žukausko g.), nemokamas telefonas – 8 800 20 000 arba el. paštu. info@mano.kaunas.lt bei savitarnoje mano.kaunas.lt.