Apie karšto vandens tiekimo stabdymus

Apie karšto vandens tiekimo stabdymus

Siekiant užtikrinti kokybišką bei patikimą šilumos ir karšto vandens tiekimą, pasibaigus šildymo sezonui reguliariai atliekami kasmetiniai šilumos trasų patikros ir remonto darbai. Jų metų laikinai stabdomas karšto vandens tiekimas.

Iki jūsų pastato įvado tiekiamo termofikacinio vandens tiekimo stabdymo ir atnaujinimo laikus rasite ČIA.

Jūsų patogumui apie numatomus paslaugų teikimo sustabdymus ir atnaujinimus informuojame ir asmenine SMS žinute. Jei pageidaujate gauti šiuos pranešimus, prašome susisiekti su kauniečių aptarnavimo centro „Mano Kaunas“ komanda telefonu 0 800 20 000 ir nurodyti telefono numerį, kuriuo informacinius pranešimus norėtumėte gauti.

Hidraulinių bandymų metu vamzdynuose sukeliamas didelis slėgis, kurio dėka aptinkami ir pašalinami įtrūkimai, pralaidumas, deformacijos. Taip iki minimumo sumažinama šilumos tiekimo avarijų ar kitų sutrikimų rizika šaltuoju metų sezonu.

Prieš atliekant hidraulinius bandymus, reikia atjungti vamzdyną nuo šilumos tinklų ir sistemų, todėl laikinai nutraukiamas karšto vandens tiekimas.

Norime priminti, kad faktinis šildymo ir (ar) karšto vandens tiekimo sustabdymo/atnaujinimo laikas priklauso nuo to, kada jo tiekimą sustabdo/atnaujina jūsų pastato vidaus šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojas.

Pasibaigus šildymo sezonui, gyventojams pravartu pasitikrinti savo namo šildymo sistemos būklę, įvertinti šilumos mazgų nusidėvėjimą ir inicijuoti atitinkamus šilumos punkto atnaujinimo ar kitus mažosios renovacijos darbus. Juos svarbu atlikti būtent vasarą, nes taip būsite tikri, jog atėjus rudeniui, visi atnaujinimo darbai bus baigti. 

Apie mažosios renovacijos naudas ir galimybes plačiau sužinoti galite ČIA.