Kada ir kiek laiko karšto vandens nebus pastate, vartotojai patogiai gali sužinoti „Kauno energijos“ internetinėje svetainėje: https://www.kaunoenergija.lt/paslaugu-teikimo-stabdymai-ir-atnaujinimai, tereikia įvesti savo namo adresą.
Informaciją apie karšto vandens tiekimo laikiną nutraukimą galima gauti ir trumposiomis SMS žinutėmis. Vartotojai, norintys gauti tokius pranešimus, kviečiami susisiekti su informacijos centru „Mano Kaunas“ telefonu 0 800 20 000 arba svetainėje https://mano.kaunas.lt ir atnaujinti savo kontaktinę informaciją.
Hidraulinių bandymų metu vamzdynuose, kuriais termofikaciniu vandeniu tiekiama šiluma šildymui ir karštam vandeniui gaminti, sukeliamas didelis slėgis, padedantis efektyviai aptikti nesandarumus, atsiradusius dėl korozijos, įtrūkimų. Aptikti defektai yra pašalinami taip užtikrinant, kad šildymo sezonu metu bus išvengta avarijų ir šiluma bus tiekiama patikimai. Hidraulinių bandymų metu taip pat keičiamos sklendės ir kita įranga.
Jei bandymų metu neaptinkama defektų, karštas vanduo įjungiamas per 3-4 dienas. Jei aptinkama defektų, jų šalinimas, priklausomai nuo darbų sudėtingumo ir apimties, gali papildomai užtrukti keletą dienų ar ilgiau.
Atkreipiame
dėmesį, kad karštą vandenį name įjungia ir išjungia pastato administratorius ar
vidinių karšto vandens ir šildymo sistemų prižiūrėtojas.