Kauniečiai išgirdo: nori šildytis taupiau – rinkis mažąją renovaciją

Kauniečiai išgirdo: nori šildytis taupiau – rinkis mažąją renovaciją

Energijos kainoms pašokus į rekordines aukštumas ir kol kas nesiruošiant iš jų nusileisti, „Kauno energija“ pasiūlė paprastą ir efektyvų sprendimą šilumos taupymui – mažąją renovaciją. Naują paslaugą bendrovė kauniečiams pristatė žaisminga reklamine kampanija.

Mažoji renovacija yra vidinių pastato šildymo bei karšto vandens sistemų modernizavimas ir jų sureguliavimas, padedantis užtikrinti efektyvų į pastatą tiekiamos šilumos panaudojimą, sumažinantis galimus jos praradimus name. Apskaičiuota, kad atnaujinus daugiabučio namo šildymo ir karšto vandens sistemas, šilumos suvartojimą pastate galima sumažinti net iki 25 proc.

Apie mažąją renovaciją „Kauno energija“ pranešė aktyvia reklamine kampanija gegužę. Naujas šilumos taupymo sprendimas pristatytas žaismingai nupieštomis kiekvienam žinomomis ar lengvai įsivaizduojamomis scenomis iš kasdienio gyvenimo, paklausiant: „Žiemą tropikai bute?“, „Žiemą Antarktida bute?“, „Šildymas pigiau, patogiau, saugiau“? – „Pasidomėk mažąja renovacija!”.

„Dažniausiai daugiabučių namų gyventojai skundžiasi, kad žiemą bute labai šalta, nes radiatoriai nepakankamai karšti, nors pas kaimyną iš kito aukšto – ant radiatorių nors kiaušinienę kepk. Tačiau kaimynas taip pat nepatenkintas, nes, nors ir gali kiaušinienę ant radiatoriaus išsikepti, jo bute per karšta, todėl tenka atidaryti langus, pro kuriuos brangi šiluma keliauja lauk.

Mažamečius vaikus auginančios šeimos, gyvenančios senos statybos nerenovuotame daugiabutyje, ypač baiminasi, kad vidury šaltos žiemos nenutiktų avarija – nesprogtų vamzdis, radiatorius neprakiurtų ir šeimai netektų šalti.

Visa tai ir atspindėta reklaminėje kampanijoje, kuri gyventojams pasiūlė paprastą sprendimą kaip efektyviai taupyti šilumą ir sumažinti sąskaitą“, – aiškina „Kauno energijos“ Marketingo ir komunikacijos skyriaus vadovas Šarūnas Bulota.

Viešinimo kampanijos metu plakatai Kaune buvo matomi penkiolikoje viešojo transporto stotelių, reklama ir reportažai viešinti radijo stotyje „Kelyje“, portale „Kas Vyksta Kaune“, laikraštyje „Kauno diena“, socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „LinkedIn“, laikinai pakeistas kaunoenergija.lt tinklapio viršelis.

„Kauno energija“ gyventojų susidomėjimą mažąja renovacija, kaip greitu ir efektyviu būdu taupyti šilumą su sąlyginai nedidelėmis investicijomis, pajuto iš karto – sulaukta daug užklausų, žmonės jos domisi galimybėmis savo daugiabutyje, aiškinasi detales. Gyventojai aktyviai rengia susirinkimus, kuriuose balsuoja už sprendimą name atlikti mažąją renovaciją.

Sėkminga mažosios renovacijos viešinimo kampanija bus tęsiama ir birželio mėnesį, išnaudojant naujus rinkodaros ir komunikacijos kanalus.

Daugiau apie mažąją renovaciją galite sužinoti ČIA.