„Kauno energija“ pradėjo hidraulinius bandymus – patikrins apie 450 km šilumos trasų

„Kauno energija“ pradėjo hidraulinius bandymus – patikrins apie 450 km šilumos trasų

Pasibaigus šildymo sezonui, „Kauno energija“ pradėjo kasmetinius šilumos trasų patikrinimo darbus – hidraulinius bandymus. Jų metu vamzdynuose sukeliamas didelis slėgis, siekiant aptikti defektus, todėl pastatams laikinai stabdomas termofikacinio vandens, kuris yra naudojamas karšto vandens ruošimui, tiekimas.

Kada ir kiek laiko karšto vandens nebus pastate, vartotojai patogiai gali sužinoti čia, įvedę konkretaus objekto adresą. 

Centralizuotai miesto šilumą tiekiančios „Kauno energijos“ Tinklo valdymo skyriaus vadovas Audrius Pupininkas atkreipia dėmesį, kad hidrauliniai bandymai atliekami siekiant užtikrinti kokybišką bei patikimą šilumos ir karšto vandens tiekimą šaltuoju metų laiku, todėl šilumos trasų patikrinimai pradedami pavasarį  – tuomet, kai šilumos poreikis yra nedidelis –  ir trunka iki naujo šildymo sezono pradžios.

„Kauno energija“ šilumą tiekia 123 tūkst. vartotojų Kaune, Kauno rajone ir Jurbarke. Bendrovė prižiūri 450 km besitęsiančias šilumos trasas.

„Darbus planuojame iš anksto ir stengiamės juos atlikti kiek įmanoma greičiau. Jei matome, kad tam tikroje šiluminės trasos atkarpoje darbai gali užsitęsti, įrengiame mobilias katilines ar laikinas jungtis, kurios gyventojus karštu vandeniu aprūpina trasos remonto ar rekonstrukcijos metu,“ – komentuoja A. Pupininkas.

Specialisto teigimu, vykdant šilumos trasų patikrinimo darbus, siekiama identifikuoti vamzdynų defektus, korozijos paveiktas vietas. Jas pastebėjus, šilumos trasos suremontuojamos ir paruošiamos artėjančiai žiemai.

Vartotojams taip pat svarbu žinoti, jog faktinis karšto vandens tiekimo sustabdymo ir atnaujinimo laikas priklauso nuo to, kada jo tiekimą sustabdo ar atnaujina pastato vidaus šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojas. Todėl pasibaigus hidrauliniams bandymams ir kilus klausimų dėl karšto vandens įjungimo daugiabutyje, pirmiausia patariama kreiptis į pastato administratorių. 

Siekiant išvengti nepatogumų, gyventojams siūloma pasinaudoti galimybe pranešimus apie paslaugų stabdymus ir atnaujinimus gauti SMS žinute. Tam tereikia susisiekti su kauniečių aptarnavimo centro MANO KAUNAS komanda telefonu 0 800 20 000 ir nurodyti telefono numerį, kuriuo informacinius pranešimus pageidaujama gauti.

Primename, kad pasibaigus šildymo sezonui, namų darbus atlikti turi ir patys gyventojai. Šilumos tiekėjas šilumą tiekia iki pastato įvado, o tai, kaip šildymo ir karšto vandens sistemos eksploatuojamos objekte – jau pastato administratoriaus ir / ar šilumos punkto prižiūrėtojo atsakomybė. Todėl pasibaigus šildymo sezonui, pats metas patikrinti ne tik šilumos trasų, bet ir vidinių pastato sistemų būklę, pasirūpinti jų remontu, o prireikus – renovacija.